Kreta

Tittade igenom mina bilder på datorn och hittade dom här underbara bilderna från Kreta nu i somras, nu längtar man ju bara tillbaka! En utav de bästa veckorna på mitt sommarlov det kan jag säga er! 
 
 
bild1) Jag och angie första kvällen
bild2) Jag och syster precis när vi kom till Kreta
bild3) en bild på havet som fanns precis vid hotellet
bild4) På varje restaurang fick man efter maten ett stort fat med vattenmelon 
bild5) En bild på mig och angie vid den fina stranden Elafonissi
bild6) Också en bild på stranden vid vårt hotell
bild7) Innan jag och angie skulle köra paraflight
bild8) Precis innan vi ska börja flyga
bild9) När vi kör paraflight
bild10) Underbar bild från Elafonissi 
bild11) Utsikten från vår balkong
bild12) Utsikten från vårbalkong och jag precis när vi kom till Kreta
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0