Torsdag

Idag är det torsdag och vi hade sovmorgon till 9.55 , då var det teori på idrotten och vi snackade om stress. Sen hade vi lång lunchrast eftersom religionen va inställd. Sen hade vi bara matte kvar men orkade verkligen inte räkna något.. vet inte va bara så trött sen slutade vi. När jag kom hem tittade jag på en serie och åt mandarin sen kom mamma hem och hade storhandlat inför helgen så då passade jag på att fixa lite pluggfika när jag pluggade till franska provet vi har imorgon. Nu ska jag ta en powernap och sen fortsätta med franskan. Sen blir det fotbolls träning usch ute fyfan va kallt vill inte tänka på det just nu ha en bra torsdag!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0