Middag hos Ljungman

Igår blev vi bjudna till familjen Ljungman på middag kl 19.00 , vi åt grekisk mat och hade allmänt trevligt. Vi körde lekar och tipspromenad. Vi hade så trevligt att vi inte åkte hem förrän halv 3, somna väl runt tre halv 4 så nu rök min plan om att gå upp tidigt på söndag morgonen så jag skulle vänja mig till skolan. Gick upp runt 11 och då satte jag och pappa på så mycket bättre som vi hade spelat in och åt god frukost. Idag har jag riktigt söndagsångest för jag har läxor som måste göras och vill inte till skolan imorgon. Har haft världens skönaste lov kan jag säga er! Det började med tjejkvällen hos ida sen gick det några dagar med kompisar och sova ut och ta det allmänt lugnt, sen var jag på en tokgrym halloween fest och sen avslutade jag ju höstlovet med en mysig middag! puss ha en bra söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0